Du er altid velkommen til at kontakte os på koebenhavn@marineforeningen.dk

Tilmelding

Af hensyn til skafning SKAL der foretages tilmelding til alle møder til Banjermesteren på telefon 2837 8427 eller på mail: kbhmf@outlook.dk SENEST mandagen før mødet kl. 12.00.

Lørdagsfrokoster

Til de månedlige lørdagsfrokoster kan hvert medlem medtage op til 3 personer der ikke er medlem. Husk tilmelding til Banjermesteren senest torsdagen før, hvis du skal have mad, ellers dukker man bare op.

Udvidet åbningstid !

I forbindelse med medlemsmøder og foredragsaftener åbner Marinestuen forsøgsvis allerede klokken 16 hvilket skulle give mere tid til kammeratligt samvær. Mødetider angivet ved de enkelte møder skal derfor forstås som det tidspunkt hvor mødet officielt begynder.

03-December-2022

Julefrokost

Vi afholder den traditionelle julefrokost i Marineforeningen kl. 13.00
Tilmelding til Banjermesteren senest d. 30. november

17-December-2022

Gløgg og Æbelskiver

Åben fra kl. 14 til 17
Der vil blive serveret gløgg og æbleskiver til vi ikke har flere :-)

24-December-2022

Julegudstjeneste

Julegudstjeneste i Holmens Kirke kl. 10.30

24-December-2022

Kranselægning

Kranselægning ved Mindeankret i Nyhavn kl. 12.00

07-Januar-2023

Nytårsmønstring

Nytårsmønstring kl. 13.00 i Marinestuen med frokost.
Tilmelding til Banjermesteren senest d. 4.1.23.

08-Januar-2023

Gudstjeneste

MHV Nytårsgudstjeneste i Homens Kirke kl. 14.00

12-Januar-2023

Foredrag

Orlovsprovs Peter Thyssen holder foredrag i Marinestuen kl. 18.00

21-Januar-2023

MARTHA-frokost med filmen Martha - Max 50 deltager

Vi starter kl. 12 med den store Martha Frokost, hvor der er alt godt til maven også Brottsjö sild
Der skåles og er mulighed for at få en snaps frem til kl. 13.15
13:30 startes filmen Martha er en hylende skæg komedie for hele familien. Den handler om en pragtfuld, gammel, rusten skude og dens skøre besætning. Martha sejler for et græsk rederi og er næsten blevet glemt på hovedkontoret i København. Men så pludselig en dag får rederen selv brug for at sejle med "hende", og så begynder løjerne.Filmen går på pause ca. når Skibsrederen inspicerer skibet, og baren er åben. efter 10 minutter forsætter vi med resten af filmen. Marinestuen lukker når den sidste gæst er gået ����

SKÅL, Vi glæder os til at se jer til Martha Lørdag.

Pris for mad 100,-

26-Januar-2023

Kammeratskabsaften

Vi mødes kl. 18 til skafning og gode historier.

07-Februar-2023

Skyttelav Generalforsamling

Skyttelavet afholder generalforsamling kl, 18,

09-Februar-2023

Foredrag

Jørgen Rasmussen holder foredrag i Marinestuen kl, 18,

23-Februar-2023

GENERALFORSAMLING

Københavns Marineforening afholder ordinær generalforsamling i Marinestuen kl. 18.00. Traditionen tro serveres der efterfølgende Gule ærter med det hele.

Formål

Som en traditionsbærende forening arbejder Danmarks Marineforening, gennem sit landsdækkende virke, for at fastholde og formidle Danmarks maritime kulturarv, samt at udbrede interessen for Søværnet og søfarten.

Danmarks Marineforening er en demokratisk, royalistisk, upolitisk forsvars-positiv forening, der hylder mangfoldigheden, såvel i samfundet som i foreningen, hvor der er rum og plads til alle.

Du er altid velkommen til at kontakte os på koebenhavn@marineforeningen.dk